با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تورهای اقساطی و وام‌های گردشگری برای فرهنگیان
زیارت عاشورا

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی زاگرس جزئیات تورهای سیاحتی و زیارتی اقساطی ویژه فرهنگیان و اعطای وام دو میلیون تومانی گردشگری به آنها را تشریح کرد.

خبرگزاری پانا+

 

سید شمس‌الدین انوار در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پاتا در خصوص تسهیلات گردشگری فرهنگیان اظهار داشت: فرهنگیان می توانند با استفاده از تورهای جهانگردی شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی زاگرس، وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، با پرداخت 40 درصد مبلغ به صورت نقدی، برای 60 درصد باقی مانده مبلغ تور از تسهیلات مورد نظر استفاده کنند که بازپرداخت آن برای تورهای زیارتی 6 ماهه و برای سایر سفرها 5 ماهه خواهد بود.

وی درخصوص وام گردشگری فرهنگیان گفت: فعلا در صدد ایجاد همکاری با یکی از بانک ها هستیم تا عاملیت اعطای وام را برعهده بگیرد که سقف وام فعلا 2 میلیون تومان است و ممکن است تا 5 میلیون تومان برای هرنفر افزایش یابد. این وام به فرهنگیان همه استان ها اعطا خواهد شد.

انوار سپس به تورهای سیاحتی و زیارتی خارج کشور شرکت زاگرس اشاره کرد و گفت:در حال حاضر تورهای خارجی ما شامل تور زیارتی عتبات (عراق)، ترکیه (مناطق مختلف)، ارمنستان، آذربایجان، چین، مالزی، هندوستان، روسیه و نخجوان است که با توجه به استقبالی که خصوصا از سوی فرهنگیان استان های مازندران و سیستان و بلوچستان از تورهای عتبات ما شده، از این استان ها نیز اعزام مستقیم داریم.

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی زاگرس ادامه داد: 85 درصد استفاده کنندگان از خدمات شرکت زاگرس فرهنگیان هستند و بقیه نیز کسانی هستند که از خدمات فروش بلیت های ما استفاده می کنند.

وی به برنامه های ویژه تابستان شرکت زاگرس اشاره کرد و گفت: چند تور خاص برای امسال تعریف کردیم که عبارتند از تورهای دانش آموزی، تورهای یک روزه تهران گردی ویژه بانوان فرهنگی، تورهای جوانان و تورهای فرهنگیان بازنشسته؛ همچنین تفاهم نامه ای با شرکت سرمایه گذاری ایران گردی و جهانگردی امضا کردیم تا از تسهیلات ویژه سفرکارت این شرکت استفاده کنیم، علاوه بر آن مهمانسراهای ایرانگردی و جهانگردی در اختیار زاگرس قرار گرفته تا از تخت های خالی این مهمانسراها برای فرهنگیان استفاده کنیم.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394برچسب:, | 20:25 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |